Kokous- ja juhlatilat Satakunnan Museossa

Tervetuloa juhlimaan tai pitämään kokouksia Satakunnan Museoon!

Satakunnan Museon neuvotteluhuone. Kuva Mikael Leppäniemi.

Neuvotteluhuone

Kokouskäyttöön soveltuvassa neuvottelutilassa on käytössä projektori ja tietokone sekä nettiyhteys. Kokoustamaan tilaan mahtuu noin 18 henkilöä, juhlatilaksi muutettuna  30 henkilöä.

Kahvila

Museon kahvilaan mahtuu noin 30 henkilöä ja se sijaitsee neuvottelutilan vieressä, jolloin tiloja voi hyödyntää yhteisenä juhlatilana. Kahvilaa voi käyttää yksityistilaisuuksiin ainoastaan museon aukioloaikojen ulkopuolella. Museossa ei ole tällä hetkellä kahvilapalveluja, joten kokoustilan vuokraajan täytyy hankkia tarjoilut ulkopuolelta.

Kamari

Museon aulan yhteydessä oleva Kamari on avoinna museon aukioloaikoina ja siellä voi sisäänpääsymaksun hinnalla leikkiä ja viettää aikaa. Päiväkoti- ja kouluryhmät ovat tilan ensisijaisia käyttäjiä. Tilaa käytetään erityisesti päiväkoti- ja kouluryhmien opastus- ja opetustilaisuuksiin ja muihin kokoontumisiin. Tilan voi varata vaikka luokkaretkiporukalle museokäynnin yhteydessä eväiden syöntiä varten. Jos neuvottelutila on varattu ja Kamari vapaana, tilassa voi myös järjestää kokouksen. Kamarissa on pöydät ja jakkarat, pienemmille lapsille muutama pöytä ja tuoleja, liitutaulu ja näyttö.

Kamari, lasten ja nuorten kokoontumistila. Kuva Mikael Leppäniemi.

Taavi-lava

Taavi-lava sijaitsee Elon merkkejä -perusnäyttelyn alimmassa kerroksessa, näyttelytilan yhteydessä. Tilaan mahtuu noin 100 henkilöä. Tila soveltuu luentojen, konserttien ja monenlaisten muiden tilaisuuksien järjestämiseen. Varusteisiin kuuluu kiinteänä osana valkokangas ja AV-laitteet.

Tiedustelut ja varaukset

Katso hinnat Palvelumaksut-sivulta. Museoavain-kortilla kokoustilat maksutta!

Satakunnan Museo
Hallituskatu 11, 28100 Pori