Syysloma: Tähtihetkiä-repun kanssa tutkimaan!

Tähtihetkiä-repun saa aina maksutta lainaksi kun museo on avoinna! Reppuja on rajoitettu määrä.

Satakunnan Museossa, Rosenlew-museossa ja Rakennuskulttuuritalo Toivossa on lainattavissa 3–10-vuotiaille suunnattu Tähtihetkiä-reppu museovierailun ajaksi. Jokaisessa museossa reppu sisältää erilaisia tutkimusvälineitä näyttelyiden ja museorakennusten havainnointiin sekä hauskaan museoelämykseen. Reppuja on rajoitettu määrä. Lainaus on maksutonta.

Tähtihetkiä Porin museoissa -hanketta on tukenut Porin lasten- ja nuortensuojelu säätiö.

12.10.–27.10. SYYSLOMA PORIN MUSEOISSA

Satakunnan Museossa, Rosenlew-museossa ja Rakennuskulttuuritalo Toivossa on lapsille ja nuorille omatoimista tekemistä sekä työpajoja yli kahden viikon ajan 12.10.–27.10., kun eri puolilla Suomea vietetään syyslomaa.

Ilmainen sisäänpääsy: alle 7-vuotiaat, porilaiset 7.–9. luokkalaiset nuorisopassilla ja viikonloppuisin alle 18-vuotiaat. Toivoon ja Poriginal galleriaan on aina vapaa pääsy! Työpajoista ja peleistä erillinen maksu.

Syyslomalla museot ovat avoinna:
Satakunnan Museo ti-su klo 11–18 ja ke klo 11–20
Rosenlew-museo ti-su klo 11–17
Rakennuskulttuuritalo Toivo ja Korsmanin talo ti-to klo 12–17
Poriginal galleria ti-su klo 11–18

Huomaa, että Luontotalo Arkki on suljettuna loka-marraskuussa remontin vuoksi ja se avautuu entistä ehompana joulukuun alussa. Porin taidemuseo on myös suljettu peruskorjauksen vuoksi ja se avautuu 31.1.2025.

Tapahtuman tiedot

12.10.2024 - 27.10.2024